the rose

Ja nu är det snart min sista dag på ljungen, tråkigt ): Kommer sakna alla mina fina barn!
Idag har varit en helt underbar dag! Love it...

Jag funderar på att åka på semester, sticka bara för ett tag, ta alla mina pengar och inte bry mig. Men det kan jag inte, mamma kommer aldrig låta mig, hon vet att jag inte kommer klara mig utan henne i mer än en vecka haha. Men det hade varit skönt att låte skallen sluta arbeta och bara vara lugn ett tag.

Imorgon har jag sovmorgon, men funderar på att skita i det och springa lite istället, nu ska jag ju liksom ta tag i saker och ting så jag inte förfallet helt, jag har ju alltid sagt att jag inte ska bli en sån slapp, ful och fet morsa, så får ju öva nu nån år tills det är dax, för förhoppningsvis ska jag ju också bli mamma någon gång, måste ju dela med mig av mina vackra gåvor, hehe. Skämt o sido, jag vill börja röra på mig, känna mig frisk och kry. Sluta röka helt och bara dricka när det finns några tilltalande fester, och inte bara sådär för att det liksom är lockande att lyssna på musik. Jag vet, jag är "bara" 20 år och ska hålla på så enligt vissa, men jag vill inte de egentligen, visst fan har jag roligt (hahahha alltid) men jag vill ju börja jobba ordentligt, tävla med hästen om nån månad(er) och bara vara den lyckligaste flickan i hela världen :D

Nä nu tänkte jag sätta igång spotify och njuta av några fina bitar (:

Ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0