sömnlöst

Ligger här, som alla andra kvällar och kan inte sova. Istället ligger jag och tycker synd om mig själv? Så fruktansvärt onödigt, förstår inte varför jag är så svag. Jag har ingenting att vara ledsen över, jag har inte förlorat någonting på detta, utan bara fått ännu mer tid för mina vänner (:
Ibland känns det som jag är den mest otillräckligaste människan på jorden, och nästa gång sitter jag och är jätte glad och lycklig över att jag är just den jag är och för allt det där andra jag har att vara stolt över, min helt underbara lilla prins Rocky tillexempel, som kommer och lägger sig sidan om mig i sängen och suckar mig högt i örat när jag säger att jag är arg.. Så söt, och min häst som får mig att veta att jag verkligen lever när hon får sina idiotfnatt och vill slänga mig åt helvete i ridhuset.
Jag ska inte klaga, aldrig någonsin igen. Jag är bättre än det värdelösa skräpet jag känt mig som de senaste dagarna, och allt som någonsin gjort mig ledsen finns längre inte i mina tankar. För i framtiden vet jag bara vad jag ska undvika och vad jag ska ta vara på.

Nu ska jag spela mitt PCjunior och försöka lära min någonting vettigt.

Ha de bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0