lojal

Hej, mys mys mys i min säng..
Vet inte riktigt vad som händer idag, stannar nog här faktiskt. Haft en jätte rolig dag på jobb, super skoj!

Alla hjärtansdag blev inte så usel som jag förväntat mig, tur man har så fina vänner som ställer upp för en när det verkligen behövs! Tack ni fina..

I helgen ska jag bowla, och antagligen dricka vin med Tina :D

Vill egentligen skriva så mycket om allt jag känner, jag vill bara låta allting rinna ut i sanden men kan inte släppa de. Jag njuter iallafall av varje dag som gåt, så länge jag är glad går det iallafall lättare. OCh det har jag många att tacka för :)

"Det är förbjudet att vara nykter" haha, tack för inbjudan kusin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0