fail

Hej, de var länge sen nu.. Jag har haft bättre saker för mig helt enkelt..
men nu har jag inte det längre så jag kan sitta här och gnälla över hur kasst allt är och hur mycket jag hatar allting just nu, typ så som alla andra gör i sina bloggar, jag är arg, besviken och galet ledsen just nu!

När man tror att allting är på topp, men ser några av sina mål uppfyllas och kraven blir högre och man presterar bättre än någonsin förut, då rasar allting och man måste bytta upp det igen, och det är de som är den största motgången i mitt liv, när allt rasar, HELT UTAN ANLEDNING, ingen förklaring eller inte ens en minsta lilla förståelse finns..... Fattar ingenting, jag orkar inte mer skit nu. Men vad händer då inte några dagar efter, jo då rasar nästa sak som man verkligen tror man lyckats med, rakt ner i skiten med dig Nathalie, här kan jag stanna, åker ju ner snabbare än fan igen.

oooorrrrrrrrrrh jag vill bara ut och skrika på någon helt oskyldig människa som inte tar åt sig av ett ord jag säger, sen få en varm lång kram av en underbar vän, jag vill men kan inte säga de till dig, men du har haft rätt hela tiden, förlåt att jag inte lyssnat på dig och dina råd.

För vad är jag? Jo jag är en 20 årig, ettrig och BRA person, men vem ser det?

Nu ska jag stå på mina egna ben och bevisa att jag kan, jag kan klara mig själv, jag kan vinna, jag kan släppa taget, och viktigast av allt, jag kan mig själv.

Ha de skit så mår vi som du förtjänar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0