återbesök

Tillbaka från hästkliniken, de gick inte som väntan, ska skritta i två veckor TILL och riskera livet varje gång det låter i väggarna men men, så är det att ha unghäst, eller en häst som har sjukt mycket energi iallafall.

Jag hade en mycket lugn dag igår, lite tråkigt men änså skönt. Ikväll ska jag försöka hitta på någonting skoj utan att dricka, boxen står och tittar på mig, även de två flaskorna jag fick av malin SMÅ BLÅ <3, men dom får vänta tills imorgon, EMMA ska ha party för oss, skoj!

Nu ska jag iallafall ner till stan och handla present till henne, ska ta med mig isabelle nickie och mimmi hoppas jag, annars ska jag hota dom med någonting dumt. Annars är livet som de borde, fint. Jag har börjat få tankarna på plats och magen har ordnat upp sig från all oro. Det känns alltså helt okej, jag är tillbaka i min vanliga roll här i livet, The beast, hahaha. Nä' nu ska jag gå, ha de udnerbart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0