unga mödrar

Sitter och kollar på "unga mödrar" ett av mina favorit program, det får verkligen mig att känna mig som en mycket ansvarsfull kvinna. De lär mig hur man inte ska hanera vissa situationer, så jag vet hur jag ska bete mig när jag ska ha barn, men visst är man bäst när man ser att andra misslyckas? Får väl se hur det går när det väl händer!

Idag har jag passat mitt lilla gudbarn, han är en liten godbit! Vi var på jysk och jag hittade lite små detaljer som jag ska ha till toaletten i lägenheten.

Jag vill även måla luckorna i köket antingen gult eller rött, men det vet inte min blivande sambo om, haha!
Men vad tycker du? :)



Ja, jag får väl fortsätta med min Inne och Ute lista?

Inne                             Ute

Att vinka på folk            Kindpussar och kramar

Ung mamma                 Förhastade beslut

Icke nya mobiler           De som inte plockar upp hundbajset


Ha de fint, vi hörs och ses kära ni.



Kommentarer
Postat av: freja

inne

att jag kommer hem på lördag så vi kan ses :D

ute

att vi inte setts ordentilgt på lääänge :(

2009-09-10 @ 20:48:57
Postat av: mimmi den bästa

RÖTT

2009-09-26 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0